Back Район "Средец" обявява конкурс за отдаване под наем на части от имот за осъществяване на ученическо столово хранене - стол и бюфет в сградата на 133 СУ „А. С. Пушкин”


О Б Я В Л Е Н И Е

На основание Решение № 526 от 23.07.2021г. на Столичен общински съвет и Заповед № СОA21-РД09-1172/24.08.2021 г. на Кмета на Столична община и съгласно чл. 46, ал. 1, т. 11 и т. 12 от ЗМСМА, чл. 6, ал. 2 от Наредбата на Столичния общински съвет за организиране на ученическо столово и бюфетно хранене в общинските училища на територията на Столична община, относно публично оповестен конкурс № 1/27.10. 2021 г. за отдаване под наем на части от имот– публична общинска собственост, актуван с АПОС № 911/ 23.04.2012 г., находящ се на територията на Столична община, район „Средец“, ул. „Цар Иван Шишман” № 1, представляващи помещения за ученическо столово хранене - стол с обща полезна площ 198,86 кв.м. и бюфет с обща полезна площ 18,90 кв.м., находящи се на етаж първи в сграда с  идентификатор 68134.100.186.1 на 133 СУ „А. С. Пушкин”, за срок от 5 (пет) календарни години, обявявам както следва:

Месечна такса, определена съгласно чл. 7 ал. 1 от Наредбата на Столичния общински съвет за организиране на ученическо столово и бюфетно хранене в общинските училища на територията на Столична община, във връзка с чл. 28, ал. 2 от Наредбата за цените при сделките с недвижими имоти на СО, изготвена от лицензиран оценител  „Консулт-2007“ ЕООД с рег. РСЦ21-ТД26-890-1 от 17.06.2021 г., както следва:

- За ученически стол – 148 /сто четиридесет и осем/ лева без ДДС (в т.ч. за 1 кв.м ПП - 0,74 лв. без ДДС)

-  За ученически бюфет – 14 /четиринадесет/ лева без ДДС (в т.ч. за 1 кв.м ПП - 0,74 лв. без ДДС)

или предлаганата обща месечна наемна стойност е в размер на 162 /сто шестдесет и два/ лева без ДДС.

Цена, начин на плащане, място и срок за закупуване на конкурсната документация, в случаите, в които лицата искат да получат документацията от районната администрация:  

В случаите, в които лицата искат да получат документацията от администрацията, конкурсната документацията може да бъде закупена всеки работен ден от 09:00 часа на 27 Октомври 2021 г. до 17:30 часа на 16 Ноември 2021 г. в административната сграда на СО район „Средец“, с адрес гр. София, ул. „Леге“ № 6, партерен етаж, деловодство.

Цената на настоящата документация е 6,40 лв. /шест лева и четиридесет стотинки/ лева с ДДС и може да бъде закупена по банков път по сметка на СО - район “Средец“:

IBAN BG97SOMB91303124908901, BIC  SOMBBGSF,

Общинска банка, кл. „Денкоглу“ 

или след заплащане на цената в касата на СО - район „Средец“. Лицата имат право да разгледат документацията на място, преди да я закупят.

Конкурсната документацията се публикува на електронната страница на районната адмнистрация - www.sredec-sofia.org и на сайта на Столична община (www.sofia.bg), раздел „Бизнес, инвестиции, строителство“, подраздел „Търгове и конкурси“.

Място, дата и час за отваряне на предложенията на публично заседание на комисията: 17 Ноември 2021 г. от 14:00 часа, в сградата на СО - район "Средец", на адрес: гр. София, ул. „Леге“ № 6, ет. 4, стая № 402.

Оглед на обектите може да бъде направен всеки работен ден след предварителна заявка на Тел: 02 / 9881131, 9878568, 9878570; e-mail: obr133@mail.bg, ел. страница: www.133sou.com

Утвърдена документация:

1.  Документацияdocx, pdf
2.  Заповед РСЦ21-РД66-2/27.10.2021 г. на кмета на район "Средец"
3.  АПОС 911/23.04.2012 г.

 

Кмет на район „Средец“